پنج استفاده برتر از لوله پلی اتیلن

لوله ها و اتصالات پلی اتیلن به سرعت در حال تبدیل شدن به ماده مورد علاقه مهندسان ، پیمانکاران و مشتریان برای کاربردهای مختلف از جمله کاربردهای شهری ، صنعتی ، انرژی ، گرمایی ، دریایی ، دفن زباله ، سیستم تهویه مطبوع ، گاز ، نفت ، معدن و کشاورزی است. لوله پلی اتیلن با چگالی بالا ، مقاوم ، بادوام ، انعطاف پذیر و سبک وزن است. همچنین این محصول در برابر خوردگی و عوامل مخرب شیمیایی مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و برای روش های نصب بدون ترانشه نیز مناسب است. در اینجا به پنج استفاده برتر از لوله پلی اتیلن اشاره خواهیم کرد.

همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید. همچنین شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید لوله پلی اتیلن یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پنج استفاده برتر از لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن با توجه به مزایای متعددی که دارد ، کاربردهای گوناگونی دارد. در اینجا به برخی از کاربردهای متنوع آن می پردازیم:

انتقال آب قابل شرب
لوله های آب آشامیدنی پلی اتیلن که برای نیازهای تأمین آب قابل شرب استفاد می شوند، دارای گواهی استاندارد WRAS می باشند که نشان دهنده تایید آنها برای مصارف انسانی است. لوله ساخته شده از پلی اتیلن ، دارای خواص عالی SCGR (مقاومت در برابر ترک) و مقاومت هیدرواستاتیک برتر با دوام برای طول عمر بالا است. علاوه بر این طراحی سبک و انعطاف پذیر آنها نیز باعث نصب سریع تر و آسان تر شده است.

دامنه آزمایشات انجام شده روی لوله های PE معمولاً طعم ، بو ، ظاهر آب و آزمایشات رشد میکروارگانیسم های آب را پوشش می دهد. این طیف وسیع تری از آزمایشات است که در حال حاضر برای مواد لوله های سنتی مانند فلزات و سیمان و محصولات دیگر در اکثر کشورهای اروپایی اعمال می شود. بنابراین اطمینان بیشتری وجود دارد که می توان از لوله پلی اتیلن در اکثر شرایط کار برای تأمین آب آشامیدنی استفاده کرد. برای خرید لوله پلی اتیلن مخصوص آب آشامیدنی با ما تماس بگیرید.

مشخصات لوله پلی اتیلن برای انتقال آب قابل شرب:

انعطاف پذیری برجسته و مقاومت در برابر خرد شدن
مقاومت برتر هیدرواستاتیک و دوام طولانی مدت
مقاومت شیمیایی عالی
دارای خواص ضد میکروبی
کلاس فشار از ۲٫۵ کیلوگرم در سانتی متر مربع تا ۱۶ کیلوگرم در سانتی متر مربع
آبیاری
لوله های آبیاری در کشاورزی بسیار مهم هستند. خوشبختانه برای چندین سال است که از لوله های HDPE برای این منظور به صورت موفقیت آمیزی استفاده می شود. سبک بودن سیستم لوله کشی HDPE موجب صرفه جویی در حمل و نقل و نصب می شود. مونتاژ این لوله ها نیز بسیار ساده بوده و با استفاده از اتصالات سریع و توسعه یافته امکان پذیر است. در واقع از آنجا که خطوط آبیاری معمولاً موقتی هستند، مونتاژ و جدا کردن سریع آنها ضروری است. برای خرید لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری با ما تماس بگیرید.

مشخصات لوله پلی اتیلن برای استفاده در حوزه آبیاری:

لوله های پلی اتیلن مخصوص آبیاری انعطاف پذیر و سبک هستند اما همچنان از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند. این مواد در برابر مواد شیمیایی ، خوردگی ، سایش ، خستگی و اختلالات لرزه ای بسیار مقاوم هستند. این لوله ها به طور کلی منجر به صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

انتقال فاضلاب
لوله های فاضلاب پلی اتیلن سبک ، انعطاف پذیر و دارای مقاومت و دوام هیدرواستاتیک برتر هستند. این لوله ها دارای ویژگی های عالی مقاومت در برابر رشد ترک نرم (SCGR) و مقاومت در برابر خرد شدن هستند. همچنین فاقد نشت بوده و از نظر شیمیایی مقاوم هستند. لوله های HDPE به دلیل مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی برای انتقال پسماندهای تجاری نیز مناسب هستند. از لوله های فاضلاب HDPE دفن شده به دلیل ویژگی های مشخصه آنها ، برای حذف زباله های تهاجمی از مناطق صنعتی و در مناطق مستعد فرونشست خاک و زمین های غیرقابل دسترسی استفاده می شود. برای خرید لوله پلی اتیلن فاضلابی تماس بگیرید.

مشخصات لوله پلی اتیلن برای استفاده در انتقال فاضلاب:

دارای اتصال جوشکاری شده فیوژن که به معنای عدم نشت است
بدون رشد میکروبی
کلاس فشار از ۲٫۵ کیلوگرم در سانتی متر مربع تا ۱۶ کیلوگرم در سانتی متر مربع
انتقال گاز
لوله های HDPE به طور گسترده ای در سراسر جهان برای توزیع گاز خانگی استفاده می شوند. قابلیت شکل پذیری و توانایی مقاومت در برابر فشار مداوم ، آنها را به مواد ایده آل لوله کشی برای این کاربرد تبدیل می کند. جدا از توزیع گاز داخلی ، از لوله های HDPE برای انتقال گاز ذغال سنگ ، بیوگاز ، تأمین هوای فشرده و غیره نیز استفاده می شود.

لوله های تأمین سوخت گازی پلی اتیلن ، که برای استفاده در بازارهای صنعتی و تاسیسات طراحی شده اند ، یک سیستم لوله کشی یکپارچه ، بدون خوردگی و بدون نشت را برای انتقال سوخت گازی فراهم می کند. لوله پلی اتیلن به دلیل سابقه اثبات شده در زمینه تأمین طول عمر و قابلیت اطمینان در سیستم های لوله کشی گاز ، انتخاب بسیار خوبی است. برای خرید لوله پلی اتیلن مخصوص انتقال گاز با ما تماس بگیرید.

مشخصات لوله پلی اتیلن برای انتقال گاز:

مورد استفاده همه شرکت های بزرگ انتقال گاز در سراسر جهان
خواص عالی SCGR (مقاومت در برابر رشد ترک آهسته)
مقاومت و دوام برتر هیدرواستاتیک برای عمر طولانی
مقاومت شیمیایی عالی
سبک و بسیار انعطاف پذیر برای نصب سریع تر و آسان تر
برخلاف لوله های فلزی غیر خورنده است
بازسازی خطوط لوله های قدیمی
در تجدید خطوط لوله های قدیمی و معیوب موجود ، بسیاری از نمونه های موفق ثابت کرده اند که استفاده مجدد از لوله HDPE یک روش عالی صرفه جویی در بازسازی لوله های قدیمی است. این روش برای بازسازی خطوط فاضلاب ، خطوط آب آشامیدنی و خطوط زیردریایی استفاده می شود. این بازسازی ظرفیت حمل و نقل مواد را افزایش یابد. همچنین برای جلوگیری از تغییرات طول لوله به دلیل تغییرات دما و نوسانات فشار ، می توان فضای بین لوله قدیمی و جدید را با بتن با ویسکوزیته کم پر کرد.

http://atozplastics.com/upload/literature/64_art_hdpe_mat_selection_applications.asp

دسته بندی ها
آموزشی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آبرسانی یک وظیفه و مسئولیت است و ما سعی کرده ایم این امر را به بهترین نحو انجام دهیم.

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به شرکت توسن صنعت آپادانا می باشد.